CELÍACA! AJUDEU-ME :'( -i-
Holaa! Tiinc 12 anys i amb van detectar la celiaquia amb els 7 anys, cuan amb va venir la regla amb vaig comenzar a preocupar, per les tetes, el cul...no veia canvi en res i ames ames la regla amb va venir a finals de nadal...Menjo bastant, pero amb costa, soc celiaca i faig la dieta bastant be, pero tinc la planxa com molt inflada i aixo amb fa no veurem be, i cuan arrivi l'estiu tinc moltisima vergonya, perque soc molt primeta i alta, pero la panxa semble d'un bebe. Bull veurem millor i que si teniu algun consell perque la meva panxa no es vegii aixis.. Diuen segons l'internet, que si tens celiaquia desarolles molt lentament.. pero no hu entenc perque ja m'ha vingut la regle... i tinc algu de pits pero molt poquets, i en la col·lumna vertebral tinc un oss que sem surt molt en el cul i tinc molt ''muslo'' (no se com dir-hu en català) pero, sem surt aquest oss de al final de la col·lumne i tothom amb diu que si no tingues aquell oss tan sortit sem veuria mes el cul... Ajudeu-me siusplaau!! Contesteu lu mess rapiit possible necessito una respoosta jaa! :'( <3 graciies.
Carlota López Ballestar

Bon dia bonica,
Com has llegit a internet, quan et diagnostiquen celiaquia de petit han trobat que moltes vegades el ritme de creixement pot ser més lent i que pot haver-hi dolor abdominal i dificultats a nivell digestiu. És possible que si tens la panxa inflada pugui ser per la pròpia celiaquia, però no en som unes expertes i per això pensem que el més indicat en el teu cas és que vagis al metge i li expliquis el que t’està passant. Ell podrà respondre’t totes les preguntes i segur que et quedaràs més tranqui-la. Ja saps que en aquest cas, pots portar una vida normal mentre segueixis les pautes alimentàries que et marquen. Avui en dia hi ha moltíssimes coses sense gluten a les botigues i supermercats i facilita que puguis menjar més coses.
Per altre banda, pensa que encara ets petita i tens mols anys de creixement per davant. Quan et ve la regla només és l’inici, no significa que de sobte tinguis més pit i cul, tot és un procés lent.
Intenta no angoixar-te tant per l’aspecte físic, el més important és que et trobis bé.
Ens sap greu no poder-te ajudar més, però estem segures que el metge et podrà informar millor sobre aquest tema.
Una abraçada!
Carlota