T'estimo?
Hola, soc un nen de 12 anys força confos. El cas es que no se ben be si m'agrada una noia perquè ja li he dit, ho sap hi algún com hem parlar del tema, som molt bons amics i en algún moment jo també li he agradat, pero el fet es que mai he volgut demanarli sortir (no n'he estat mai segur de si realment vull sortir amb ella), el que hem pregunto es, que es realment estimar a algu com ha parella?. Alguna cegada m'han parlar del món groc, un sentiment descrit per Albert Espinosa. Realment existeix?
Amb resposta o no, molt es gracies!
InterPersonal

Hola Irccatalunya!
No sabem ben bé a que es refereix aquest sentiment de "món groc" del que ens parles, sabem que és un llibre de l'Albert Espinosa.
Si tens dubtes de si demanar-li per sortir o no, sempre és millor ser prudents i donar-nos el temps que necessitem per tenir les coses una mica més clares. Quan estimes a algú com a parella, ho acabes descobrint. Pensa que és un sentiment que només tu pots esbrinar si és real o no, si el sents com una amistat o com alguna cosa més.
No tinguis pressa, dóna't temps i veuràs com t'acabes aclarint!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat