No sé com dir-li
Hola, em dic Alex i, com tots els adolescents, estic molt penjat d'una noia, tinc frases de sobra per dir-li, però em costa molt, els de la meva clase em diuen:- venga ves a decirle hola que no te va a hacer nidecir nada; però jo no els hi faig ni cas perquè si faig el que em diuen, sé que m'enviarà a la merda, i jo no vull això, aquest motiu et demno consell.
InterPersonal

Hola Àlex! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents. És molt important que tinguis frases per dir-li i que poden ser motius de conversa. Treu-te uns graus de presió i comença't a aproximar amb ella com a amic. Fes petits passos, petits experiments per veure com et vas sentint. Veuràs que a mesura que proves diferents passos; vas guanyant seguretat amb tu mateix. El tema és no deixar-te dominar per la vergonya i/o la por al rebuig. Pensa que ets més que tot això, sinó com més ho evitis epr al por , la por créixerà més. Per contra, com vagis afrontant, veuràs que et vas motivant i destruiràs la idea que et pressegueix de que " tampoc passarà res tan greu com el que t'impedeix parlar-hi". Endavant a provar! Eli AUlet www.interpersonal.cat