No vull que em torni a passar
Hola adolescents!
Fa poc us vaig fer una consulta on explicava que tenia novio però l'havia de deixar. El problema és que el vaig deixar perquè em vaig enamorar d'un altre. Ara estic sortin amb ell, m'agrada moltíssim i em fa molt feliç (sobretot després d'aguantar els insults del meu ex i els seus amics) però em fa molta por que em passi igual, que m'enamori d'un altre i tenir que deixar-lo.
No m'he fixat en ningú altre però em fa por que em passi. Què puc fer per evitar-ho? I en el cas que em passés, què podria fer per oblidar al noi en que m'hagués fixat?
Vull aclarar que no faig aquesta consulta perquè m'hagi tornat a passar, sino perquè tinc por de que em passi.
Gràcies!
InterPersonal

Hola Lectora Pambisita!
Fixa't que l'altra vegada que et va passar segurament estaves més predisposada a fixar-te amb algú perquè la relació amb la teva parella no anava del tot bé (insults del teu ex).
Si estàs bé amb la teva parella, els dos teniu clar que voleu estar junts, el millor que pots fer és gaudir d'aquests moments que esteu vivint en el present. Cuidar cada dia de la relació i deixar les pors (moltes vegades normals) fora de la relació perquè no us afectin!
Gaudeix del moment i de la persona amb la qual estàs compartint aquests moments tan bonics!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat