La meva familiaa!!
Mira, tinc problemes a l'institut ja que per molt que esstudie i fagi tots els deures no aprovo els examens i jo no se que em passa pero estic molt deprimida, no tinc ganes de fer res, tinc molta son i cansament, la gent em pregunta que em passa però jo no tinc ganes de parlar i penso que no val la pena viure i que estaria millor morta i no patiria.
Avui mateix estava fent els deures de català i la veritat es que no en tenia ganes de fer-los però els feia i de cop la meva mare s'ha enfadat i m'ha començat a dir de tot que sóc una vaga, que no en fico ganes i jo sento que no valc una merda pq els mestres ens diuen que no podrem fer batxillerat, cosa que ja tinc clar que no faré per no patir més i a casa enlloc d'ajudar-me i dir va, que tu pots, em foten crits i jo ja estic farta de patir. La meva mare tmb esta molt nerviosa i jo ns com ajudar-la pq només tinc ganes de plorar. Crec que no em mereixo la vida, AJUDAA!
InterPersonal

Hola!
Veiem que estàs passant per uns moments complicats i que el tema dels estudis et preocupa, pensem que podries parlar-ne amb els teus professors i inclús fer una visita al psicòleg/a de l'escola perquè pugui donar-te un cop de mà, recomanar-te noves tècniques d'estudi i traçar una estratègia que funcioni pel teu cas.
Ens fan patir els teus comentaris, i tant que et mereixes la vida! No ho has de dubtar ni un segon! Et recomanem que no et guardis tot aquest malestar per tu, que ho parlis amb algun adult de confiança, qui tu vulguis, però explica com et sents i demana ajuda! Sabem que no és fàcil fer-ho, que es necessita molt de coratge, però t'assegurem que val la pena. Tot acaba tenint una solució, menys la mort! Així que res de rendir-se! Aquest ha estat el primer pas per seguir endavant, no t'aturis i demana ajuda!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat