Aix l'amor..
Hola!! Em dic Vanessa i nose si estaré en la categoria adequada pero la meva consulta va sobre l'amor.. Es la primera consulta que faig, he estat mirant les demés i veig que ayudeu molt.
Dons jo faig quart de l'ESO i desde finals de segon em vaig fixar en un noi, haig de dir que soc molt alta per la meva edat, mideixo 1'78 i no tinc l'autoestima molt alta que es digui... també soc molt prima( Pero mejo de tot i molt eh!).
Dons veig que em mira i jo el miro a ell, no parlem casi res, només m'atreveixo a dirli hola perque la meva millor amiga m'ajuda... Estic en un grup de whatsapp amb ell i algunes vegades parlem pero res important.
Dons el cas es que ell te parella desde fa uns 5 mesos, i ella viu molt juny d'aquí!! tenen una relació a distancia..
Pero no entenc perque surt amb ella i despres en l'escola em mira molt i fa coses rares... M'agrada perque es alt com jo.. i crec que la seva novia no el valora, estic segura que jo l'estimo molt més que ningú..
Estic malament perque se 100 per cent que estare sola tota la meva vida, no, no exagero, ningú m'ha estimat mai i sempre he estat sola... ademes soc molt timida. Morire sola i ja em faig la idea... pero la ajuda que necesito es saber si deuria de seguir intentant-lo o rendirme d'una vegada...
Moltes gracies i espero no aver sigut pesada jajaj!! petons
InterPersonal

Hola Vanessa!
Benvinguda al Consultori!
T'assegurem que la teva teoria de que estaràs sola tota la teva vida, és falsa! Ets molt jove i tens temps de viure mil i una experiències, de conèixer nois, d'enamorar-te, de desenamorar-te, de gaudir, de compartir...
Pel que fa a aquest noi, si ell té parella, és important que ho respectem, si està amb ella portant una relació a distància, deu ser perquè entre ells hi ha un fort sentiment i perquè els hi compensa estar així! De totes maneres, això no implica que tu no puguis anar agafant més confiança amb ell, us aneu coneixent millor i deixant que el temps i les situacions t'ajudin a veure més clarament quin paper has d'adoptar i quins passos fer!
Intenta ser més positiva, és molt important que ens estimem i ens acceptem tal com som! Creu en tu, en el teu potencial i aconseguiràs tot allò que et proposis!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat