No puc deixar les drogues
Hola,
Des de que va morir el meu pare, m'he començat a posar trista durant el temps. Un dia vaig anar de festa i vaig provar de fumar. Em va agradar i per afogar els meus sentiments cap al meu pare, no he deixat de fer-ho. No vull que les meves amigues em diguin drogadicta, perquè des del dia de la festa el meu cercle d'amics és menor. No se com deixar les drogues i per això us demano algun consell. M'agradaria deixar de fumar per el motiu de que el meu pare es va morir. Siusplau ajuda. Gràcies
InterPersonal

Hola Sara!
Ens sap molt greu la mort del teu pare. Has d'entendre que és normal que estiguis trista, que el trobis a faltar i és important que et donis permís per fer el teu dol. Et recomanem que en puguis parlar amb algun adult de confiança (la teva mare, per exemple), que puguis compartir amb algú els teus sentiments, aquesta és una manera molt més sana de passar el dol i de sentir-te una mica millor cada dia!
Si veus que fumar s'està anant de les teves mans i consideres que tens un problema greu, el millor que pots fer és parlar-ho amb la teva mare o amb algun familiar de confiança que sàpigues que et pot donar un cop de mà! Parlar-ne i demanar ajuda és el primer pas per sortir de tot això!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat