no sé on es la meva autoestima
hola a totss💗
actualment sento que tinc molt problemes; no encaixo amb les meves amigues de sempre, la meva millor amiga s'ha distanciat amb mi, encara que ella digui que no, sento que a l'escola tothom es fica amb mi pel tema del físic, l'altre dia sortiem del pati i uns nens em van començar a insultar super fort i jo no em vaig girar perque no volia semblar una marginada. hi han dies que em fa fins hi tot vergonya sortir al carrer, i segons la gent que m'envolta estic "normal" pero jo no ho veig així. vull marxar del meu poble, pero la meva mare no em deix... hi han hagut dies, que estava tant malament amb mi mateixa que m'he arribat a tallar i encara em ralla més, vaig fatl amb els estudis desde que va començar el trimestre. la meva mare no sap res de tot això...
necessito ajuda‼️
InterPersonal

Hola 👅🍟!
Considerem que és important que en puguis parlar amb la teva mare, que li expliquis com et sents i el que t'està passant a l'escola! No podem tolerar que ningú, sota cap circumstància es fiqui amb tu i t'ho faci passar tan malament! Així que no ho dubtis més, parla i demana ajuda, no et guardis tot aquest malestar per a tu! No té cap sentit! Tallar-te és una manera desesperada de treure't el malestar de sobre, però com hauràs comprovat només s'aconsegueix en el moment o ni això, el malestar psicològic continua... per tant, t'encoratgem a que ho parlis amb algun adult de confiança i demanis ajuda!
Recorda que és molt important que ens estimem i ens acceptem tal com som!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat