NO ser que fer, del tema dels instituts
Hola Adolescents!
Necessito ajuda perquè estic molt preocupa pel tema del canvi d'institut que puc tenir dintre d'uns mesos: la qüestió ès que jo pel pròxim any me'n vull anar de l'institut on estic actualment, la raó és que no m'agrada el pla de treball de l'institut, ni les aules ni els professors, i a sobre els meus amics agafaran un batxillerat diferent del qual jo vull. El problema ve que els meus pares estan divorciats i ma mare m'entén i em defensa en aquest tema però en canvi el meu pare no, troba més còmode i fàcil que em quedi en l'institut que jo no vull a pesar de la meva opinió. La qüestió és que les portes obertes dels instituts de la ciutat en la qual jo vull anar són aquests dies i el meu pare es nega a deixar-me anar si no solucionem això abans. Ja se que m'estimen els dos i que volen el millor per mi però jo tinc dret a opinar, no?
Siusplau ajudeu-me.
InterPersonal

Hola Anònim28!
Evidentment que tens dret a opinar i a dir la teva, i també de respectar la decisió dels teus pares. Per tant, et recomanem que tornis a parlar amb el teu pare, amb tranquil·litat (busca un bon dia per fer-ho), exposa-li els teus arguments i valoreu l'opció d'anar junts a la jornada de portes obertes perquè ell també pugui tenir una opinió sobre el nou institut!
Si finalment els teus pares et donen opcions discrepants, és important que en parlin entre ells per tal d'oferir-te a tu la millor opció!
Esperem que vagi tot molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat