ajuda397
Sé que faig moltes consultes, però fins que no em tregui l'assupte del cap no sé com haig d'actuar i necessito consells.
Bé, fa tres setmanes que el meu ex, després de molt i molt de temps parlant com amics, va decidir deixar-me en el pasat. La veritat es que em vaig quedar una mica parada i enfonsada, perque no pensava que decidis fer això així com així. És una mica bipolar a vegades, però mai havia fet això tot i discutint fort alguna vegada. Ell em va dir que desaparegués un temps, concretament fins que acabés el curs. Llavors, al veure que em feia fora de la seva vida, no vaig poder-ho evitar i vaig tenir que obrir-li per altres xarxes per dir, si us plau, que no em deixés de parlar. Però, va decidir bloquejar-me per tot arreu, i en part té raó, no vaig saber controlar-me. Llavors, la qüestió és que vull sorprendre-li amb actes, sense paraules, i havia pensat que: 1. em veies super feliç. 2. fer coses que li recordin a algo en concret... aquestes coses eren per exemple: la meva exsogra va morir fa casi 5 anys, i estic segura que escriure-li un text al facebook de la meva exsogre quan faci els 5 li sorprendria, però no sé si pot ser una falta de respecte, o pot sentar-li malament... llavors, que penseu? i amb quines coses podria sorprendre-li? penseu que aquest any el veig a l'institut, però ja és l'últim i no vull perdre el contacte amb ell... com ho haig de fer? Gràcies
InterPersonal

Hola Sandruska!
Si t'ha demanat distància, pensem que és important que li respectis i que li donis aquest espai que t'està demanant. Bloquejar-te és una manera desesperada de fer-t'ho entendre, i crec que el missatge t'ha quedat clar. Sabem que és molt dur, que una persona que estimes decideixi allunyar-se de tu, però segurament ho fa per protegir-se, per no patir i perquè ho necessita.
Siguin quins siguin els seus motius, et recomanaríem que ho respectessis. Pel que fa a l'escrit, potser sí que és un acte una mica agosarat que no podem preveure quina reacció tindrà en ell. Intenta ser prudent, així segur que no t'equivoques!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat