Sisplau ajuda no puc mes:'(
Estic fen aixo amb llagrimes els ulls necssesito ajuda urgent ment!
Hola adolescents.cat jo tenia novio vam durar 4 anys tot anava perfecta! fins que..em tallat.Aquets dies he engreixat molt i em comensa a dir que estic super gorda i d'una manera molt dolenta i diu que ja no li agrado que m'envagi a menjar bollicaos i que nomes em volia pel cos i com ara he engreixat ja no em vol i em sento una super tonta per aver cregut les seves putes paraules de verittat em deia unes coses tan macas i ara se que ho feia veure però actuava moltbè...:( ahir em vaig comensar a tallar els braços i em vaig pendre unes pastilles anticonceptives però no van fer afecta:( peso 80 kilos i avans 40:( sisplau m'estic deprimint i esque no portavem un dia ni una setmana ni un mes sino 4 anys!!! i jo pensava que no nomes amb volia pel cos i semblava veritat! Però ara veig que no que tot era un puta mentida que no puc més que ara cuan amb veu em dona coses a les camas i a la cara i m'empenya davant dels seus amics i asobra anem a la mateixa escola m'esta fen acaso escolar!:(
Perquè això acavi vull saber alguns ingredients per aprimar i que tot sigui com avans i que pogui tornà amb ell i a liarme amb aquest nano, nomes tinc 14 anys i ell 18 ajuda!:( lo mes fort es que les meves amigues ja ho savien aaaaaaaaaaaaaaa:(
Carlota López Ballestar

Bon dia bonica,
Entenem perfectament que estiguis patint tant, quan talles la relació amb una persona que t’agrada al principi és horrible perquè li tens afecte i perquè t’has acostumat a fer moltes coses amb l’altre. Mai ningú té una relació de 4 anys només perquè l’altre persona té un bon cos… això potser el que et cridi l’atenció al principi però no el que fa que vulguis estar amb l’altre persona.
Pel que ens estàs explicant, nosaltres només podem veure aquesta ruptura com una oportunitat per tu, com una cosa bona ja que aquest noi s’està comportant com un impresentable i t’està fent molt mal.
Ningú mereix que tu pateixis d’aquesta manera, fins el punt de prendre pastilles anticonceptives o et tallis… a més, així no solucionaràs res, només és una manera de quedar-te atrapada en el dolor.
Pensem que el primer que has de fer és rodejar-te de les teves amigues, fes coses amb elles i si no et sents bé explica-lis. També estaria bé que ho expliquis a casa, et deuen veure estranya i potser no saben com ajudar-te. Si tens gent al teu voltant que t’estima et serà més fàcil.
Suposo que no cal que et diguem l’últim que se t’ha de passar pel cap és perdre pes perquè aquest noi torni a estar amb tu. No és el tipus de persona que mereixes si t’ha tractat i t’està tractant d’aquesta manera. Intenta no apropar-te a ell… ell veu que estàs patint i fer-te mal davant dels altres és una manera de sentir-se més fort i de fer que t’allunyis d’ell. Tot i així, si segueix fent-ho ves a parlar directament amb el teu tutor i explica-li que aquest noi t’està assetjant a l’escola, però primer intenta evitar veure’l.
Ets molt jove, tens tota la vida per davant, moltíssimes coses a fer i gent que conèixer. En un temps te’n adonaràs que no valia la pena patir d’aquesta manera i fer-te mal a tu!
Pel que fa al pes, pensem que podries anar al metge i que miri aquest tema. Ell et dirà si creu que has de perdre pes i de quina manera.
És difícil poder-te ajudar més sense tenir-te davant i parlar amb tu però esperem que al menys el missatge de que tu no mereixes això hagi quedat clar. Valorat a tu i ni escoltis el que ell diu, només ho fa per fer-te mal i com et coneix molt sap exactament que dir-te i de quina manera.
Molts ànims!
Carlota