M'agrada un noi..
Bones, m'agrada un noi, però no es un noi de la meva edat.. jo en tinc 16, però ell en té 36 anys.. parlem casi sempre per facebook, ell está clar que només vol que siguem amics, jo ho entenc. Se que es massa gran per a mi i que una relació amb una diferència tan gran es complex.. No se que fer.. No em vull enamorar.. ja que ell busca una noia que tingui mes o menys la seva edat i em fiqui gelosa! :S
Soleixo parlar amb gent adulta.. Amb persones de la meva edat, molt poca.. no se perquè, però sempre acabo parlan amb gent de 20 cap a 40 anys.. no només son nois, noies també. Em sento mes còmoda, però a la vegada es un problema, els meus pares volen que quedi amb amigues de la meva edat, però si hos sóc sincera, només en tinc una. Però vivim una mica lluny i tampoc podem quedar casi sempre.. potser 1 vegada a la setmana i poc més.. Ja que a mi m'agrada parlar amb gent més gran, i ja vegades que s'emolvida la meva edat.. penso que en tinc més i no es així.. Per això a vegades em desanimo i tinc mals dies, ploro sense motiu i s'em treuen les ganes de tot!
No se si tot això que em passa es algun problema que tinc o no.. per això he decidit consultar al consultori.
Gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Pel patiment que dius que et provoca ho podem considerar un problema AMB SOLUCIÓ. Trobo molt important que et diguis que tot i que t'oblidis de la teva edat saps que no és així! Mira també de construir relacions de tu a tu, amb gent més de la teva edat. pots tenir amics grans, però també és gratificant que et relacionis amb gent de la teva edat i experimentis com et sents en relacions d'igual a igual. Les consequüències de relacionar-te amb gent tan gran pot impedir que descobreixis i aprenguis a gestionar relacions on les posicions siguin més similars. Per aziò, t'aconsello que facis aquest experiment,s ense jutjar. La vida s'ha de gaudir cada etapa, eprquè cada etapa té aprenentatges molt importants a aprendre, saltar-no etapes ens pot fer coixejar. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat