dubtes amb la parella
Hola! fa cosa d'unes setmanes que tinc molts dubtes sobre la relació que tinc ara mateix amb el meu novio.
Portem cosa de 2mesos i mitg, i hi ha molts dies a la setmana que em plantejo deixar-ho, pero no estic gens segura ja que hi ha moments en els que sento que em fa molt feliç, estic molt agust i contenta pero d'altres en els que vull més espai i no em ve de gust ni parlar amb ell, potser es perque es bastant diferent a mi, i el fet d'estar d'examens els dos fa que només ens poguem veure 2 cops per setmana com a molt i aixo no m'agrada gens. No tinc gaire clar que es el que vull, potser nomes vull experimentar i per aixo m'agovio o potser tinc por a passar-ho malament si ho deixessim... no ho se.
M'agradaria que em donessiu algun consell per sobreportar aquesta situació i per aclararme una mica les idees saber que vull.
Moltíssimes gràcies!!
(m'agradaria que aquesta consulta fos anonima, gracies)
InterPersonal

Hola!
Quan apareixen tants dubtes és important que aprenguem a prendre una mica de distància per veure les coses una mica més clares. Pensa que estar d'exàmens, veure-us pocs, tenir la sensació que sou molt diferents, etc. són factors que poden influir i ajudar al fet que tinguis aquesta sensació de dubte, de no saber què fer. Dóna't temps per analitzar què està passant!
Ho has parlat amb ell? Recorda que la comunicació dins la parella és bàsica i parlar-ne et pot ajudar a aclarir-te o a prendre una decisió.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat