No em es controlar en ocasions
Hola, us volia demanar ajuda, perquè tinc molts problemes, no sóc una noia que sol explicar els seus problemes, prefereixo callar-ho i no dir res a ningú. Moltes vegades peto i no se que fer, tinc 3 germans en els quals sempre hi ha baralles, però les baralles que hi ha entre els meus germans no són baralles normals, entre els meus germans es diu que es morin, es amenacen amb ganivets ... jo quan veig això em fa por ficar-me perquè no vull que em facin mal però tampoc vull que es facin mal entre ells. Un altre problema que tinc és quan veig a la meva mare treballar tantes hores on 3-4 euros al dia ... que arriba a casa rebentada i que a més ens ha d'escoltar als meus germans i al meu a barallar-nos ...
Com tinc problemes, no se'ls conte a ningú perquè crec que la gent no té perquè saber el que em passa ni els problemes que tinc, però hi ha moments en què eh arribat a rebentar la mà contra la paret per ràbia, ràbia de mi , ràbia pels problemes ... per tot i no saber que fer ...
Gràcies!
InterPersonal

Hola Never...!
És molt dura la situació que ens expliques i entenem que et sentis així.
El que podries fer és ajudar a la teva mare en tot allò que puguis i estigui en les teves mans. Si saps que treballa moltes hores (i a més per pocs diners), que arriba rebentada a casa, etc. pensa què pots fer tu per facilitar-li una mica la feina i per sentir que estàs contribuint a millorar l'ambient que hi ha a casa.
Parlar del què ens passa amb gent que ens estima pot ajudar-nos a sentir-nos una mica millor. Amb qui creus que podries compartir tot això que et passa? Has valorat l'opció de parlar-ne amb el psicòleg/a de l'escola?
Per altra banda, hauríem de trobar una manera més adequada de canalitzar aquesta ràbia que tens, ja que rebentant la mà contra la paret pot alleugerir momentàniament la ràbia, però probablement torna a aparèixer, oi? Pensa quines coses et poden ajudar, per exemple: sortir a córrer (fer esport és sempre un bon antídot per la ràbia), escriure durant 10 minuts al dia tots aquests pensaments i sentiments que tens guardats...
Esperem que puguin solucionar-se aquests conflictes que estàs vivint i que trobis la manera d'estar millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat