QUE FAIG? (xasst20! es per saver qui soc)
hola bones ja vaig enviar lo mateix que ara encriure pero no se quin titol vaig posar, els meus pares se separen i jo menire de el poble nose si dir-lis adew als meus amics i al nen que m'agrada que crec k jo tambe li agradu!
ho faig com ho faig es molt important nose si els importara o si si depen m'agradaria que m'ajudessiu vull saver com ho faig i el nen que m'agrada que ell tampoc sap ke m'agrada com ho faig!
tambe es un altre tema com puc saver si m'agrada o no hi ha dies que si i hi ha dies que no.
que faig?
InterPersonal

Hola xastt20!
Valora què és el més et ve de gust, però pensem que si te'n vas estaria molt bé que poguessis acomiadar-te de totes aquelles persones que consideres importants i que són els teus amics i amigues. Segur que et sentiràs millor si ho fas! El mateix et diríem pel que fa al nen que t'agrada, pregunta't: què tens a perdre si li dius? Fes una llista de pros i contres que t'ajudi a veure cap a quin cantó es decanta la balança!
Si tens dubtes de si realment t'agrada o no, dóna't temps per descobrir-ho. És un sentiment que només tu pots saber si el sents o no. Pensa que el que et passa és normal i a vegades donar-nos una mica de distància ens ajuda a aclarir-nos.
Per últim, et recomanem que si marxes del poble, intentis tenir tots els contactes de les persones que t'importen i que han significat alguna cosa per a tu. D'aquesta manera podràs seguir en contacte amb elles!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat