NO HI HA MANERA! -PH-
Hola, soc una ''Anoniima'' de 12 anys. Dieume; Rune. Fa uns cuants mesos vaig fer una consulta parlan de que els nens de la meva classe que m'insultaven..No amb bull creure-m res pero de fisic amb consideru bastant guapa, pero de cos soc molt primeta, i no tinc pit ni cul. Els nens només es fixen amb aixo i desde que m'insulten els estudis estan baixan molt, i el ambien a casa va molt malament...No se que fer la veritat, tot continüa com sempre..Ahir amb vaig comprar uns sujetadors de 10-11 anys amb una miqueta d'espuma perque jo li vaig comentar a la meva mare de que bulia relleno per tenir-ne pits i que se'm marquin. Pero la meva mare no vol perque diu que soc massa petita.. pero la vaig convenzer i amb va comprar uns amb molt poc relleno..Mel vaig probar i sem marcaben mes grans, i amb veia millor. Vaig anar al cole i desde aquets dies no m'han dit res.. pero amb segueixen insultan a les esquenes, amb fan traveta.. es riuen demi.. pero simplement son 2 persones, tinc amics i moltes amigues que amb defensen, pero no amb sento be amb mi mateixa... Perque jo soc celiaca i diuen que les celiaques desarollen lentament, i no hu entenc perque hu soc desdels 7 anys i amb va venir la regla al nadal de 2015. No se que fer la veritat, semblo una guarra.. nomes amb bull posar curta, estreta, tenir tetes, cul..només lu que m'agrada de mi es la meva cara i el cabell.. He tingut bastants novius pero sempre m'han acabat fallan..M'he liat amb molts i tots amb diuen que amb lio molt be i tot... pero el unic defecte que tinc es no tenir pit ni cul. He fet trucs, e buscat per webs i totes amb posen fer exersisi.. i jo anava a classes de ball hip-hop pero fa poquet amb vaig borrar per els estudis...AJUDEUME SIUSPLAU!
InterPersonal

Hola Rune!
Has de comprendre que estàs en plena època de desenvolupament. Tan sols tens 12 anys i encara t'has d'acabar de desenvolupar (encara que ja t'hagi vingut la regla). Paciència!
Cada noia tenim una consitutció, i no podem forçar ni capficar-nos amb aspectes que no estan en el nostre control. Creus que té sentit que la teva vida estigui condicionada als teus pits i al cul? Segurament respondràs que no, i és molt important que aprenguis a estimar-te i acceptar-te tal com ets, a potenciar aquelles coses que t'agraden de tu (no només físiques).
Pel que fa a aquestes dues persones que t'insulten i es fiquen amb tu, és important que no li donis valor al que diuen i que si la cosa va a més, ho comentis amb els professors i els teus pares perquè t'ajudin a aturar aquesta situació que et fa patir!
Estima't! No perdis el temps centrant-te en allò que et provoca malestar, i centra't en tot allò que t'agrada, que t'aporta coses bones i felicitat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat