NO SE QUE FER! NECESSITO MOLTA AJUDA
Hola estic preocupada, molt preocupada!
Mira que us ho explico: Hi havia un nen que m'anava al darrere sempre, fins que un dia em va dir que volia sortir amb mi.
Jo no estava preparada per aquell compromís i li vaig dir que m'ho volia pensar. Li vaig explicar tot a la meva millor amiga Laura i em va dir que havia de sortir amb ell. Un dia li vaig dir que haviem de parlar amb el nen i li vaig dir que si , però que ho mantingues en secret. Jo creia que la relació haniria enserio prò aixo era el que jo creia.... es comportava com si no fos la seva novia, li tocava el cul a tothom, li feia miradetes i això a mi.. no es que m'agrades molt perque si li havia dit per sortir era per algu i no perque es lies amb totes. Ell tenia un amic intim que es deia Manel i s'ho exolicaven tot. Un dia el seu amic en Manel em va dir que ell també sentia algu per mi. Jo li vaig dir que algun dia n'haviem de parlar tranquilament i que li havia d'explicar en el meu "novio" ,ell no trobava mai el moment. Fins que un dia el meu "novio" li va dir que no s'havia si tallar amb mi o no. En Manel m'ho va explicar i en aquell moment va ser quant li vaig dir que perquè? i, que ja era hora de dir-li el que en Manel sentia per mi.
El meu "novio" no s'havia que en Manel m'havia explicat aixo i quant en Manel li va dir que sentia algu per mi...i des de aquell moment el meu "novio"es comporta diferent com si ara volgués estar molt més amb mii ..... no se que fer
Necessito ajuda urgentment i aixo no es una broma !
InterPersonal

Hola el + sexy d tots!
Primer de tot és important que en una altra ocasió de la teva vida on et tornis a sentir amb dubtes, que et donis el teu temps per decidir, que no et sentis pressionada pel que la gent considera que has de fer. És important escoltar-nos i si no ens sentim preparades per alguna cosa, millor donar-nos temps!
Pensem que hauries de parlar-ne amb el teu nòvio. Explicar-li com t'has sentit i com et sents ara, que estàs una mica descol·locada, perquè t'imaginaves unes coses, després van ser unes altres i ara sembla que tot ha canviat... Reflexiona també sobre quin tipus de relació vols portar, quines són les bases d'una relació de parella sana (confiança, respecte, tolerància, comunicació...). Parleu-ne i construïu el tipus de relació que tots dos voleu.
Una abraçda ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat