FARTA DE TOT
Estic farta!! No ser que més fer per aprimar-me madeixo 1.60 i pesu 52 i tinc 15 anys em sobre xixa per tots els costats, dieu maneres rapides de aprimar-te!!! Ho nescecitu, tinc uns cuixams!! que em fa vergonya i tot anar pel carrer, i uii a la piscina no puc pas, tot el dia estic amagan panxa. Hi ha aluna manera de beixar talla de pits? Es que faig una talla 95 i encare em veig més gorda. I també tinc xixa els braços, què puc fer per tenir-los més prims?
Carlota López Ballestar

Bon dia bonica,
Bon dia,
Moltes gràcies per confiar en nosaltres i fer-nos la teva consulta.
Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que el teu pes és perfecte i totalment dins de la normalitat, és a dir que no has de perdre res. Això ens fa pensar que el problema no és tant el cos sinó la teva autoestima, és a dir, la manera en que et veus i et sents amb tu mateixa.
Pel que ens dius tens un gran rebuig pel teu cos i no perquè sigui real sinó per com el veus. És possible que estiguis distorsionant-te, és a dir, que et vegis diferent i que per això ho estiguis passant malament. Per canviar això no has de canviar el teu cos sinó treballar la teva autoestima per sentir-te millor amb tu, per estimar-te més.
A més, cada persona té una constitució i cos diferents, i aquests ens venen donats per la genètica, és a dir, no podem canviar-los. Si tens pit, no hi ha res per fer-los més petits així que poc a poc hauràs d’intentar acceptar-te.
Intenta durant un temps no obsessionar-te amb el cos, deixar de dir-te tot el que no t’agrada i deixar de comparar-te amb els altres. En quan a l’alimentació és evident que no has de fer res ja que estàs bé. Només has de menjar equilibradament i fer esport per seguir un estil de vida saludable. No deixis de fer coses pel cos, com per exemple deixar d’anar a la piscina.
Si veus que segueix passant-te, et recomanem que vinguis un dia a l’ACAB (Associació Contra L’Anorèxia i la Bulímia) i així podrem parlar-ho personalment.
Amb el que segur que et pots quedar tranquil·la és que el teu pes és l’adequat i que el tema és com el veus i no com el tens!
Carlota