Ajuudaa pliis2121
Hola!!!!
Dons mireu tinc un problema! Jo soc una persona tímida quan no tinc confiança i em costa bastant tenir conversació.
La questió és que un noi m'ha obert i mha demanat de quedar, jo tinc bastantes ganes ja que em sembla guapo i simpàtic ( tot i que portem 3 dies parlan pel watttsapp només) i no se si dirli que si o que no, ja que algun cop mha passat que quan quedo amb algu, no sé quin tema de conversació treure o que dirli.
Sé que tema de la timidesa, al cap de l'estona es passa pero.. el problema és que no sé de que parlar-hi quins temes de conversacio treure etcetc
Que puuc fer?
InterPersonal

Hola lalala21!
Normalment les converses van fluint de forma natural, però entenem que et preocupi quedar-te amb blanc o sense temes per parlar. Et recomanem que portis alguns temes "estàndard" per treure si veus que la cosa no flueix, per exemple: on estiueges? Estàs mirant alguna sèrie actualment? Practiques algun esport? Què t'agrada fer en el teu temps lliure?, etc. Busca preguntes que t'ajudin a conèixer-lo una miqueta millor. Veuràs que si et centres més en el que et diu la conversa anirà sortint de forma automàtica.
Per últim, no sabem si has vist mai a aquest noi o si us heu conegut per les xarxes. Sigui com sigui, sempre et recomanem que si no el coneixes personalment és important que vagis acompanyada d'alguna amiga, que algú sàpiga on estareu i que quedeu en algun lloc cèntric. Recorda que mai podem saber al 100% qui hi ha darrere d'una pantalla.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat