Com puc oblidar a un noi?
Hola!!!
ja fa molt de temps em vaig enamorar d'un noi, és portava molt bé amb mi i tal, en fi que ens vam fer molt amics i tal, al principi el veia molt gran ja que ell feia 1r d'ESO i jo 5è de primària, creia que jo també li agradava, però el temps va passar i ens vam anar separant fins que em va deixar d'agradar (o això creia). Ara que han passat tres anys quan el veig amb una altre noia "m'afecta". També sempre que el miro ens creuem les mirades.
Encara estic enamorada d'ell? i si és així com m'el puc treure del cap?
per ultima cosa si ens creuem les mirades vol dir algo o és nomès casualitat?
Gràcies!
InterPersonal

Hola Judit!
L'única persona que pot saber si estàs enamorada o no, ets tu! Pensa que si fa temps vas sentir quelcom molt fort per ell, pot ser que encara quedi alguna cosa.
Si el teu objectiu és oblidar-lo, sempre diem que el que ajuda a refredar els sentiments és prendre distància (física, virtual, mental i emocional). Sabem que a vegades la distància física és incontrolable, més si aneu a la mateixa escola i us creueu constantment pels passadissos.
Segurament que us creueu les mirades significa alguna cosa, pensa que si vàreu ser tan amics, tots dos ho deveu recordar amb un somriure i veure-us pels passadissos us hi deu fer pensar. Valora si et ve de gust recuperar el contacte amb ell i de quina manera ho podries fer.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat