ESCOLA
Hola!
No tinc no dea de per on començar perque la meva vida es un lio que nose com solucionar.
Jo a sisé anava a ona escola al meu poble on tenia al meu novio i als meus millors amics i amigues, peró va arribar l'hora d'anar a l'institut i jo tenía claríssim que volía anar on ells, la meva sorpresa va ser quan els meus pares em van dir que no aníria allà sinó a una altra que no està molt lluny (30 minuts del poble) i jo l'estiu del 2015 el vaig passar fatal, plorava totes les nits, no tenía gana etc.. llavors va arribar el septembre i jo seguía odiant l'escola peró vaig fer amigues, pro clar ara la nena amb la que sempre estic té una amiga i ella està tot el día intentantla apartar de mi i jo no puc més ja que soc bastant anti-social. Tot seguit van arribar els nois i un nen em va demanar sortir i jo li vaig dir que no pero després si i ara ell em va enganyar i est`tot el rato intentant que el perdoni, jo soc una persona que em costa dir que no així que aixó m'és molt difícil. El pitjor de tot es que quan amb els amics o a casa es parla de sisé o del estiu 2015 em poso a plorar, tinc sempre ganes de plorar i moltes vegades només vui estar sola pero no vui crear polèmica. Ademés estic molt distreta amb els estudis i l'altre dia el meu pare va anar a una reunió amb la meva tutora i ella li va dir que em comportava fatal i ara el meu pare no em deixa fer res més que no sigui estudiar i fer deures. Tot aixó era perque us posesiu en situació la pregunta és: L'ANY QUE VE QUAN ACABI PRIMER D'ESO VUI ANAR AL INSTI ON TOTHOM DELS MEUS AMICS HI VA PRO NO SE COM DIRLIS ALS MEUS PARES, ALGÚN CONELL PER NO TORNAR A PASSAR UN ESTIU TANT DOLENT?
Moltes gracies !!!
InterPersonal

Hola nunu!
Potser seria important que en poguessis parlar amb els teus pares, no creus? Pensa que potser no són conscients de tot el teu malestar i confiar en ells és bàsic. Sabem que això no farà que els teus pares canviïn d'opinió i decideixin canviar-te d'escola, però que en pugueu parlar amb calma i tranquil·litat, que tu puguis explicar com et sents i com de malament ho estàs passant, ajudarà a que et sentis millor i que els teus pares puguin entendre't i sentir el teu punt de vista. Escolta també els seus motius.
No et quedis tot aquest malestar per tu sola. Busca un bon dia en el qual pugueu parlar amb calma i tranquil·litat, i explica't!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat