Ajuda!
Hola! Em dic Sara i vull demanar-vos ajuda.
Per carnaval vaig anar a una festa, i les meves amigues i jo vam beure. Vaig acabar vomitant a casa i ho vaig netejar però la taca del terra no va marxar. Ma mare ho va veure i ja s'ho va imaginar. Es va enfadar moltíssim i ara estic castigada sense mòbil i sense sortir.
El cas és que ja fa dues setmanes d'això i bueno, ma mare ja no està tan enfadada però segueix tenint molt present que estic castigada i no sé que fer perquè a ella no li costa res deixar-me castigada, ho prefereix.
He pensat de parlar amb ella però segur que em pregunta qui va vomitar, i no sé que dir-li (es van quedar a dormir unes amigues). Quan em va preguntar si havia sigut jo, li vaig dir que no, i si ara li dic que sí s'enfadarà més per mentidera i per descontrolada o no sé. Però tampoc li vull dir que ha sigut una amiga, perquè seria súper injust i tampoc em deixaria que vingués a dormir ningú.
Què faig? No vull estar castigada massa temps, ja se controlar-me però això ma mare no ho sap, i tampoc em creuria.
InterPersonal

Hola sarah19!
Doncs nosaltres som partidàries de la sinceritat. Fixa't que totes dues sabeu que va passar alguna cosa, però no n'heu parlat directament i amb sinceritat. Tu li has explicat que va ser una amiga, però el càstig no te'l treu... Si ets sincera amb ella, li demanes perdó i fas un aprenentatge del que va passar, et sentiràs millor. Recorda que has de ser conseqüent amb els teus actes, i si vas fer quelcom malament, saps que a la teva mare no li acabarà d'agradar. Afronta els teus errors i veuràs que un cop el càstig hagi passat et sentiràs millor.
Esperem que vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat