Preocupacions de parella
Hola! Volia demanar-vos consell en problemes de parella, explico:
Sóc una noia de 16 anys i porto un any i mig amb la meva parella. És cosí d'una de les meves amigues i té 18 anys. El problema és que no accepta a cap de les meves amigues, totes li cauen malament i diu que quedi sempre amb ell i no amb elles, cosa que no vull fer perquè jo també les vull veure a elles.
Per altra banda, és molt controlador i tampoc em deixa parlar gaire amb un dels meus amics, bàsicament perquè li agrado i té por a que el deixi. És molt gelós i pensa que m'aniré amb qualsevol tio que em moli o algo, i tot això només perquè una de les seves antigues parelles li va posar els cuernos i ara té por a que jo faci el mateix, quan jo mai he fet això.
Si us plau, necessito ajuda a que siguem una parella normal perquè per culpa d'això ens passem els dies barallant.
Gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Entenc la situació que expliques . Podeu tenir una conversa sobre la confiança en parella. Sobre què necessiteu els dos per estar còmodes. Podeu fer un experiment i que durant una setmana , els dies imparells actuis com fa ell quan està gelós, i els dies parells feu normal. A finals de setmana parleu de com us heu sentit i què heu après. Si us podeu posar un al lloc de l'altre, podeu trobar la clau de la solució. Si a tu no t'agrada aquest aspecte i ell no pot canviar, qupe faràs ho acceptaràs? Tu tens dret a anar amb les teves amigues, a xerrar amb nois , etc. Proveu aquest experiment! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat