no ho aguanto mes
hola, tinc 13 anys i al insti, me tinc que asentar amb un nen molt pesat i que no me para d'insultar, li e dit al meu tutor que em canvi de lloc per no m'ha fet cas i cada vegada ho aguanto menys ara per sort que som nadal o sino una setmana mes asentarme al seu costat i exploto!! :c ja no se que fer!! i cada vegada que me diu algo mu estic creient les meves amigues me diuen que no el fasi cas que no es veritat pero es que no u aguanto mes :( que faig??
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació funciona molt bé marcar límits. Més que enfadar-te , intenta dir-li les coses amb fermesa i serietat. Posa't amb una actitud serena i digua-li el que et molesta. Si no para, el que NO has de fer és creure't el que et diu, enlloc d'això, pensa que el que l'empeny a seguir a és el circuit insult-enfado; SI LA TEVA REACCIÓ CANVIA, EL CIRCUIT ES DESACTIVARÀ. Què pots fer per sortir del circuit si ell continua? desvia l'atenció cap a una altra banda, digues al teu professor que quan ell comenci a insultar-te si no para quan li diguis, et canviaràs de lloc, etc. Eli Aulet www.interpersonal.cat