Millorar la silueta
Hola,
Són una noia alta (180cm) i peso 60kg m'agradaria tenir les cuixes mes primer del que les tinc ja que em fan una doble curva que no m'hagrada gens. Què m'aconselleu?
Merci!
Laura Medrano

Bona tarda!
El teu pes és totalment correcte, per tant el que pots fer per estilitzar una mica les cames és fer exercicis on es treballin de forma específica. Tot i així ja t'aviso de que canviar la forma del cos no és gens fàcil, i per molt que facis exercicis de cames, aquestes no es modificaran i es ficaran amb la forma que tu vols, sinó que si ets constant, simplement s'estilitzaran una mica.
Exemples d'exercicis són fer bicicleta (prioritzant anar aixecat del seient ja que així fas més força amb els quàdriceps i isquios), fer sèries pujant i baixant escales a bon ritme o corrent i/o fer "sentadilles". Amb tots aquests exercicis estimularàs els músculs de les cames.
Esperem que aquests consells t'ajudin una mica!
Un petó,
Laura Medrano