No puc oblidar-lo.
Hola, tinc 18 anys, sóc gay i fa 2 anys em vaig enamorar per primera i última vegada d'un noi de la meva classe. Em va rebutjar, però desde les hores, tot i que vull i ho intento, no he pogut oblidar-lo. He tingut dues relacions que han durat unes quantes setmanes, però tot i que em semblaven bones persones, eren guapos i m'agradaven no sentia ni de lluny el que sentia amb l'altre noi, que segueix anant a la meva classe i estic pilladissim. Sé que ell no vol res amb mi, però no me'l puc treure del cap. M'agradaria que m'ajudessiu perque he intentat oblidar-me però ell és el motiu del meu somriure i de les meves llagrimes i no es gens facil oblidar-se'n de qui ho és tot per tu.
InterPersonal

Hola javirodriguez98!
No ser correspost, és molt dolorós. Recorda que la teva felicitat i el teu benestar no poden dependre d'estar amb aquest noi, sinó que depèn de tu mateix, si no, no seràs lliure.
Sempre diem que posar una mica de distància ajuda a que els sentiments vagin refredant-se, però entenem que si aneu a la mateixa classe, això ho complica tot bastant. Per tant, sigues realista, i dóna't temps per anar assumint la realitat. Fes coses que t'aportin benestar, rodeja't de les persones que t'aporten benestar i deixa que de mica en mica vagis estant millor. Sabem que no és fàcil, però no te'n queda una altra.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat