familia
Hola, bueno al rotllo fa una mica els meus pares van decidir divorciarse,i no se si estic preparade per mes mal, l'altre dia el meu pare va intentar picarme i li vaig agafar molta por,vaig parlar amb ell pero encara no hi estic confiada,el que passa es que no paran de fotrem a mi las culpas de tot estic una mica farta de que cada vegada que vulgui anar a visitar a l'avia o algú de la familia hem surtin amb el rotllo de perque no estimes al teu pare i tot aixo,(en veritat el error el va fer el meu pare per que li fa ficar les banyes a la meva mare, i a sobre per poc deixa embaraçada a l'altra).L'altre cosa es que no estic contenta amb la meva familia jo pensu que es molt diferent a les altres,cada vegada que vaig a casa de una amiga per la nit em posu a plorar per que la meva familia es molt diferent,la meva mare m'ilusiona amb coses que no fa i despres no paran de dirme coses per fer feina a casa,a vegadas li dic a els meus pares que tinc deures pero m'obligen a fer les coses,segurament tot aixo sera per els meus pares que notu mes sentiment que avans. si us plau necessito ajuda no puc mes(desitjo surti de casa pero soc menor i no tinc on anar es un xurrada).
gracies!!
InterPersonal

Hola noe/anne! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Entenc que estàs vivint una situació molt injusta i que ho estiguis passant malament! En aquest moment que les coses estan tan crispades per tot el que ha passat, crec que necessites trobar alguna persona que et recolzi. Una persona adulta amb qui tinguis confiança perquè et pugui ajudar a pair la situació i que la tinguis aprop: un tiet o tieta, un professor que et caigui bé, monitor...etc. És natural que amb tot aquest lio no estiguis contenta amb com estan les coses a casa ara mateix! Si pots intenta parlar amb els pares de com estas, de com et sents davant de tot això. Si ho fas, fes-ho en un moment en el que estiguis tranquil.la amb ells i que et puguin escoltar ( sopant, mirant la TV...). Et recomenaria buscar-te aquesta persona que t'ajudi, ja que a casa ara esteu en un moment de crisis important. Les coses es calmaran amb el temps, però ara mateix necessites poder tenir algu amb qui compartir tot això. Pensa també amb la opció d'anar a un psicòleg pèrquè t'ajudi en tota aquesta situació. La resta de família o l'escola potser et poden ajudar. Molts ànims!! Gràcies per la confiança amb la teva consulta. Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga