Un amic te un problema
hola hem dic Maria.
Tinc un amic que té una obsessió amb el seu cos. Tot el dia s'està mirant al mirall i quasi no menja. A mes a mes cada dia abans de sortir de casa es maquilla.
Que li pot passar? Que puc fer? ( no tenim tanta confiança per dir-li ). Potser es gay? ( ja q tot el dia va amb noies i es vesteix com elles)
Ajuda sisplau!!!!!!!!
Un peto!!!!!
InterPersonal

Bon dia Maria,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns i utilitzar el consultori.
El teu amic té molta sort de tenir una persona com tu al seu costat, que es preocupa pel seu benestar. Has provat de preguntar-li alguna cosa? Preguntar-li si està bé? I oferir-li que si algun dia necessita parlar, que pot comptar amb tu?
Si veus que fa moltes tonteries amb el menjar, o el veus que està patint, parla amb algun adult de confiança que pugui ajudar-lo, és molt important que algun adult sigui conscient de la situació que està vivint el teu amic i que li pugui donar un cop de mà, ja que com saps, els problemes amb l'alimentació i les preocupacions excessives pel físic poden desencadenar problemes molt greus.
Una abraçada!
www.consultajove.cat