Depresio?
Ja fa una temporada que estic distant de la gent, m'aillo en el meu mon, estic trista, no tinc ganes de fer res, en els estudis no em concentro, em costa dormir, em dona per menjar molt o no menjar, estic acomulant molts problemes, a casa discusions, m'estic distancian dels meus amics, em sento desplaçada cuan estic amb elles, tambe porto vastant temps amb una persona a la ment, sento algo molt fort per aquesta persona, ens vam liar ja fa uns mesos pero ja esta, som molt bons amcs, avans sempre ens ho contavem tot i estavem de molt bon rollo pero ultimament nomes fem que discutir i estem mes distants, i jo em vui treure a aquesta persona del cap, pero no se com fer-ho he estat un temps intentan-ho pero no puc. Em sento molt sola, com si ningu m'escoltes ni m'entenges, com si no tinques lloc en aquest mon, he estat buscant per internet i crec que tinc una depresio, ja no se que fer...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Docns entenc que estas passant per un moment complicat!! La vida té aquests contrastos!!! Però apssarà!! t'ho asseguro i veuras com et sents més forta.
Not ens una depressió, t'ho asseguro!!!! Simplement estas decepcionada per com han anat els coses ultimament. Ara, tut ens la decisió de seguir aixi o decidir fer un aps endavant i sortir daquest forat.
Com? doncs fes el que t'agrada, fes exercici qeu es un antidepressiu antural, queda amb amigues que et vingui de gust, quan estiguis trista escriu una mcia o parla-ho una estona i rpou, comença activitats nooves, vés a llocs on conèixe nova gent..
No esperis una vida fàcil on tot surti com vols a la primera, prepara't per una vida on et sentis guerrera i forta per anar superant obstacles.
Endavant
Eli Aulet