CELIACA!!!! IP
Hola, tinc 12 anys i en juny fare els 13. Soc una noia anonima, soc celíaca i molt primeta. En el cole sufreixo una mena de ''bullyng'' i pateixo molt, amb preocupo molt i estic molt opsesionada en tenir tetes i cul. no hu entenc perque el dia 4 de novembre amb va venir la regla, i segons diuen que les celíaques el seu desarollo es mes lent, i jo no bull.. en el cole amb diuen plana, que no tinc cul i moltes mes coses...Intento comprar-me ''relleno'' o alguna cosa, pero esque no hi ha manera, tinc tetes pero molt poquetes. En la alimentacio, menjo molt poc i soc bastant nerviosa, amb van detectar la celiaqui amb els 7 anys i amb els 11 anys es cuan amb vaig començar a preocupar...Espero que amb doneu algun consell o alguna recomanacio. Moltes gracies.
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que et molesti que es posin amb tu. Realment és de molt mal gust i molt poca consideració posar-se en com és un altra. No et fa moltíssima rabia? Utilitza al rabia per dir-te a tu amteixa que tens moltes altres qualitats! que no et mereixes posar la lupa només en aquelles coses que voldries canviar!! que tens molt per demostrar i ensenyar al món iq ue al final, un cul i unes tetes no demostren res més que el ser una " dona objecte!" i tu no et vols sentir aixi,oi??
Mira't de forma global i posa més el focos en allò que t'aporta relacions positives. No només hem de canviar el que no va bé, a vegades els problemes se solucionen augmentant allò que ens agrada, ens surt bé i ens aporta gent positiva a la nostra vida.
Enamora't de tu!
Eli Aulet