TOT REVOLUCIONAT >.<
Hola! Bé, avui m'ha vingut per primera vegada la regla, ja li he dit a la meva mare i hem tingut una d'aquelles xerrades... Estic mol kdkckdsg perquè ara com serà tot? Jo sóc una noia molt animada i sóc més infantil què no pas adolescent, i em sento rara, la meva vida com anirà a parti d'ara? Continuarà tot normal com sempre? Estic molt confosa en tot i per això us demano consell, m'he passat una bona estona plorant, tot és mol nou per a mi.
Ja sé que reveu moltíssimes de consultes al dia i que no teniu temps per respondreu tot, però perfavor ajudeu-me, doneu-me un consell per afrontar aquesta nova etapa de la vida que estic començant.
Moltíssimes gràcies per tot adolescents.cat, m'encanteu😘
InterPersonal

hOLA juli002!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal, Doncs entenc com et sents avui...el dia que em va venir la regla em vaig sentir de manera semblant. Hi ha noies però que s'alegren també...això depèn de com t'agafi, perquè és un canvi i aquests canvis doncs són importants i tothom ho viu a la seva manera i està bé.
Doncs mira, la teva vida no canviarà!!! Notaras les molèsties típiques de la regla, però serà uns dies perquè el teu cos es prepara. La resta del mes res. Vol dir molèsties de mal d'ovaris que se soluciona am buna pastilleta, o sense, i relax, potser algun dia et sentiras més baixa d'ànims, o més sensible...etc., però veuras que t'hi vas adaptant i que tampoc influeix en la teva vida ni en els teus objectius.
És un canvi que forma part de la vida de les dones. Parlar-ne també t'ajudarà a anar naturalitzant la situació. Estigues ben tranquil.la.
Petons
Eli AUlet