Suicidio
Hola adolescents!
Os escribo por que a veces tengo la sensación de que no vale la vida, que lo paso mal y que para eso es mejor acabar con ella...
Como se que estos pensamientos no son buenos me gustaría que me dijeseis como cambiarlos.
Muchas gracias!
InterPersonal

Hola!
Primer de tot felicitar-te per a buscar solucions a aquests pensaments!
Sí, no són positius i mantenir -los et fan sentir que aprofites poc la vida...
Els pensaments són només pensaments , no són la realitat. Ells te la fan veure d'aquesta manera.
Què fa la gent que se sent tranquil.la i disfruta de la vida? mira una peli o sèrie que t'agradi, o a acompanys teus que els vegis qeu aprofiten la vida..què fan? agafa aputns i comença a fer coses!
Per exemple, exercici, dira gent epr fer plans, escoltar musica i relaxarse, començar activitats noves, allunyar-se de gent o experiències que no l'ajuden a estar bé, anar a la natura..etc.
Explora
Eli AUlet