Alchol i drogues
Hola, em dic Abril.
Normalment quna surtu de festa, pillo unes borratxeres descomunals i em lio amb molts tius...
El cas és que vull deixar de fer això perque m'estic guanyant una fama que no és la meva. Les meves amigues també pensen que ho he de deixar de fer, perquè no en trec res.
També hi ha el tema dels porros... últimament quan surtu de festa sempre fumo petas i nose si barrejar-ho amb la quantitat tant gran d'alchol que veig és bo.
Per carnestoltes per exemple, vaig acabar vomitant tota la nit i estirada al terra sense mourem perque tornava a vomitar.
Vull que tot això s'acabi, però també és veritat que sempre que surtu de festa vull veure perque sino m'aburreixo moltissim.
Ajudeu-me a que tot això canviï, i que a les nits no faci tantes bojeries.
Gràcies.
InterPersonal

Hola Abril!
Docns està a les teves mans!!!! totalment!!
A més, es clarissim que has de reduir al dòsi. perquè el teu objectiu e´s apssar-t'ho bé i aixi tampoc t ho passes bé.
hauras d'aprendre a cuidar-te i anar amb els diners limitats o amb trucs delq eu sigui perquè no et puguis passar. Això fins que no aprenguis tu mateixa autocontrolar-te.
Ja veus que les consequències són molt greus!!! i no només a nivell físic!!! sobretot social i per a tu mateixa!!!!
Has de prendre una decisió. Sinó, com et veus d'aquí a dos anys si no canvies??? Deu ni do...
Eli Aulet