CABELLL
Hola bon diiaaa!!
La veritat no sabia on posar aquesta consulta però com el cabell està molt relacionat amb l'alimntació he vingut aquí.
Bé ja fa 3-4 mesos hem vaig tallar el cabell però per mi es molt ja que ho tenia uns 3 dits per sota del pit i ara ho tinc mes o menys per la clavícula, m'he tallat mes o menys uns 1,5-2 anys de creixement del cabell. M'agradaria saber quins aliments poden donar totes les proteïnes per el meu cabell, i així creixi mes sa i fort. Tmbé hem faig una mascarilla una vegada a la setmana amb olis naturals però només a les puntes aixi esta més sa i evitar que s'hem obrin les puntes. Per cert també prenc un suplemnet alimentaria, bé son unes vitamines.
Enffi:
-Quins aliments poden accelerar una mica el creixement?
- Hem podries dir algunes mascaretes naturals?
-Sé que he de prendre proteïnes però en quins alimets les puc trobar i com puc combinar els aliments en els plats
Moltiiiisimes gràcies i espero que hem pogeu resoldre els meus dubtes. Petoonettsss ❤❤❤❤❤
Laura Medrano

Hola!!
Veuràs, l'alimentació que tenim acaba influint en la nostra salut en general i també en el cabell. Ara bé, no hi ha aliments màgics per fer créixer més el cabell, simplement es tracta de menjar bé.
Els experts si que diuen que les proteïnes ajuden a que creixi una mica més ràpid i a que sigui més fort, per tant aliments que et poden ajudar són els ous, peix, carn, llegums, soja,... Ara bé, que aquests aliments ajudin a que creixi més ràpid no significa que n'hagis d'abusar, ja que aleshores estaràs seguint una dieta desequilibrada i et pot acabar afectant a la teva salut... Està bé que combinis proteïnes d'origen animal amb altres d'origen vegetal (per exemple les llegums combinades amb arròs o la soja).
A banda de l'alimentació és important que et cuidis bé a tu i al teu cabell, per exemple amb els següents consells:
- No abusar de l'assecador ni de les planxes
- No tenyir ni decolorar el cabell ja que es fa malbé
- Evitar exposar el cabell al sol durant moltes hores
- No fer-te pentinats molt apretats (per exemple cues i monyos molt ajustats), i menys encara per la nit quan dorms. S'ha de dormir amb el cabell suelto, per a que respiri.
- Beure força aigua: a part de per hidratar el cos també serveix per hidratar el cabell. Intenta beure uns 2L al dia.
- Fer-te petits massatges al cap, així estimules la zona de producció i creixement del cabell.
Sobre les mascaretes naturals no et puc ajudar ja que no sóc experta en això, em sap greu. Si dius que ja n'estàs fent servir una, dona-li temps per a que vagi fent efecte.
Ara bé, tal i com t'he dit al principi no hi ha cap mètode màgic i ràpid per fer créixer el cabell... Tots aquests consells poden ajudar, però no significa que si els segueixes al peu de la lletra et comenci a créixer de cop. Has de tenir paciència.
Un petó!
Laura Medrano