No se que em passa, i no se com arreclar-ho.. (++++++++++)
Hola!
Desde que em va dir el metge, que "patia" d'estrés i ansietat, em va recomanar que vagi al fisio per anar-ho arreglant, perquè em donen vertics i marejos, i ho passo molt malament,
bé, la cosa és que desde que tinc tot això, he vist que he anat perdent les ganes de menjar, no es que em vegi gordeta, ni res, es més, em vec molt bé així, però no se... no tinc ganes de menjar... menjo poc i no faig els 6 menjars que feia avans...
Que podria fer per tornar a menjar com avans?
Gràcies! ^·^
Laura Medrano

Hola Loli,
Quin greu que estiguis amb marejos i vertígens, realment és important que facis els tractaments que els metges et recomanin perquè et recuperis el més aviat millor.
Pot ser que això t'estigui afectant a la gana que tens, però com que no sóc metge no t'ho poc dir a ciència certa. Tot i que notis que no tens tanta gana com abans és necessari que facis l'esforç de menjar igual que ho feies. Pensa que l'alimentació és el que ens aporta energia, i per tenir forces i trobar-te bé, has de menjar bé i suficient. No hi ha cap truc perquè tornis a recuperar la gana, simplement que facis els àpats de forma correcta i ordenada (no menjant entre hores) i tot i que no tinguis molta gana, que facis l'esforç de menjar. Si et trobes bé i pots fer esport, et recomanem que en facis sovint ja que això t'ajudarà a agafar gana.
Si veus que segueixes així durant unes setmanes més, consulta-ho al metge a veure què et recomana i per què pot ser que estiguis perdent les ganes de menjar. Potser si estàs prenent alguna medicació pels marejos i vertígens t'està influint...? Consulta-ho amb el metge, que segur et podrà dir el motiu.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Laura Medrano