Problemeees ajudaaaaaa
Tinc 14 anys apunt pels 15 i tinc algunsmproblemes...
Quan em miru al mirall no em veig be, se que tinc unes bones curves, pero quan em miru las cames em desanimo, les tinc gordetes i m ha començat ha surtir entre les cames unes estries i puff.. Intentu fer esport po primer a vegades no em dona temps pk tinc que estudiar molt i tal, i despres quan faig exercici no duru ni 10 minuts, i necessito alguna ajuda per aprimar.
Lo de la alimentacio, primer no m agrada CAP fruita les he probat po les trobu asqueroses, i he de menajru po esque no m agrada.
QUE FAAAIG AJUDAAAAA
InterPersonal

Hol Arii28!
Sóc l'Eli Aulet. psicòlgoa d'itnerpersonal.
Doncs t'entenc...ser perfectes es destinar molt temps i tampoc ho aconseguiriem! Destaca de tu allò que t'agrada i ves acceptant el que tu no valores tan. Tenir estries, grans..etc ens fa ser humans!!!! ; ) No podem tenir un cos perfecte, tenir tot el temps per estudiar, caure bé a tothom.-..ufff això si que estressa!!!
Si basem l'autoestima en com es el nostre cos estarem molt insatisfets! Ll'autoestima s'ha de basar en una mica de tot! Fer coses que ens agraden,estar amb gent amb qui riem i ens accepten, fer exercici eprquè ens senta bé cuidar al imatge perquè ens agrada però sense voler-nos fer perfectes..etc. Aixi som autèntics i humans i al gent autèntica és la que més èxit té!
Endavant
Eli Aulet