Autodestructiva
Holaa!! Ja fa temps tinc bastants problemes, m’ha passat des de sempre, però no sé treure el que sento i desofegar-me. De petita em feien bullying i a part de cambiar-me d’escola quan ja era tard van aconseguir enfonsar-me del tot l’autoestima cosa que anys després tot i que he canviat molt em segueix afectant.
Tinc una vida social avorrida però no està malament, el problema bé quan me’n vaig adonar de que era lesbiana (una altra cosa que va afegir-se al fet de pensar que la gent em refusaria per no ser “normal” perquè a la meva família són molt conservadors i els companys d’institut una mica cabrons). Tothom va acceptar-me bastant bé menys certes persones de la meva família; en especial el meu avi i la meva mare que són els pilars fonamentals de la meva vida. Vaig enfonsar-me fins que vaig trobar la meva primera parella amb la que vaig tallar fa un mes.
He tornat a tancar-me en mi mateixa, tinc atacs d’ira, dono cops de puny a les parets, contesto, em tallo... No perdo complertament el control però m’espanta a mi mateixa on puc arribar si segueixo així. Mai he sigut una persona agressiva ni immadura i per tant molt cabal per adonar-me del que està bé i no. Se m’acumulen les coses;
-Problemes a casa amb la meva mare (molt controladora) i la seva parella.
-Amb els companys d’institut (no em fan bullying però una noia de la meva classe que m’agrada em tracta com una merda).
-No tinc tracte amb el meu pare per les seves males decisions, sembla que no li importo massa i el trobo a faltar.
-La meva ex ja està amb una altra i me’n faig creus que m’hagi substituït tan ràpid.
-Insomni i malsons.
-A part tinc l’autoestima pel terra i només tinc ganes de llegir i llegir fins que se m’assequi el cervell i acabi com el Quixot.
El meu nivell acadèmic ha disminuït bastant i cada dia estic pitjor... Tinc els punys en carn viva i el cor fet pols, estic completament trencada i perduda.
Ajuda...
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Docns entenc qeue stiguis apssant per una temporada fotuda...Has acomulat cosetes...Poc a poc s'aniran posant els coses a lloc.
has de començar decidint que`t'és més fàcil oblidar. Per exemple, el tema de l'ex. Si fa mal però si acceptes que s'ha acabat seras una mcia més feliç.
D'altra banda, fes net de gent amb qui ets sents bé o no. Obre't a noves activitats i busca gent afí als teus valors.
Valora els qualitats que tens. Demana a algu de eprsona qeu t'escrigui una carta nome´s aprlant de les teves qualitats i putns forts. Diga-li que t'ho ha receptat una psicòloga. Veuràs com t'anirà bé!!
Parla amb la teva amre...Deixa'l-s'hi temps per pair que ets lesbiana. Diga-li que la necessites com a mare . Del teu pare si tens la oportuntiat diga-li que el trobes a faltar.
Tot a poc a poc una csoa darrera l'altra...
Fes una miqueta de feina cada dia. Ara potser et fa pal però estudiar i ser responsable t'ajudarà a sentir-te bé i a cuidar al teva autoestima.
Selecciona el que si funciona de la teva vida. Fes una llista de 10 coses positives petites qeu t'hagin apssat cada dia: epr exemple, em llevo i tinc aigua calenta epr fer-me una dutxa reconfortant tinc un postre que ma'grada a l'escola han fet una brom a i eh rigut, una veina m ha demanat com van els coses...etc Tot això important iq eu el dia a dia no li fem cas!
Endavant
Eli Aulet