Els ''amics'' no em deixen en pau
Hola, desde fa un temps q els meus amics (3 en concret) son insuportables amb mi, sempre aprofiten qualsevol ocasió per deixar-me en ridicul davant d'els altres, expliquen intimitats que els hi havia explicat pensant que hi tenia confiança...
Realment es fiquen amb mi amb qualsevol excusa per deixar-me en ridicul i fer-se els graciosets, pro a mi no em fa cap gràcia. M'he plantejat mil cops si realment son els meus amics. Crec q no, pero em costa molt parlar i coneixer gent, i per no anar sol vaig amb ells, pero esque son insuportables. he probat de dir-los algun cop que parin, pero riuen mes i em deixen encara mes en ridicul. no se que fer, son tots els ''amics'' que tinc.
M'insulten i em desqualifiquen diàriament, jo ja no puc mes
Moltes gracies
InterPersonal

Hola Miroki!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Docns entenc que estiguis decebut i que tinguis ganes de posar-hi remei! Doncs si!
Has de sumar gent a la teva vida! Frenar-els-hi els peus i protegr-te d'elles eprquè no malmetin la teva autoestima!
Jo et proposaria fer noves activitats obrir-te a nous grups de gent. Potser d'entrada et fa pal però és el més adient i l'antidot per a passar pàgina. A més, segur que descobreixes activitats i plans nous que fins ara no has trobat. per exemple, un curs d'escalada, de pintura, de teatre,etc
no et creguis res del qu eet diuen , tu ets més valent consultant com parar això!
Sort!!!
Eli Aulet