I si soc baixeta?
Hola us escric perquè tinc un problema. Em fan bulliyng, tinc 13 anys i soc bastant baixeta. Potser medeixo metro quaranta i algo, quan les meves amigues fan metre cinquanta o seixanta. Tothom em du que soc baixeta, petita, s'en burlen i riuen quan no arribo als estants més alts, quan no arribo per a tancar la finestra de la classe i me de posar de puntetes o sobre una cadira, quan la gent no es creu que tinc 13 anys, una noia més gran i alta que jo em deia " pulgarcita" com la del conte. A vegades no s'en enteren de que ho fan, però a mi em fa molt de mal, fins i tot un mestre em va proposa que agafes una cadira si no arribava a la pissara, per poc e poso a plorar aquell dia, i en una classe on hi ha una noia que es diu igual que jo la em diferència com a - la petita . La gent que m'intenta consolar diu que encara no m'he estirat, que ja ho faré que seré de les més altes, però jo voldria ser alta ja! No sé que fer
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Bé entenc qeu no t'agrada que et diguin baixeta. jo també ho soc i se de què em aprles...Però mira ara ja m 'ha apssat i ser baixeta també he anat veient que té avantatges. Sóc àgil, la gent em tracta amb tendresa se'm veu espavilada...Ja aniras veient!!!!! )
Pots parlar amb professors per dir que no portes bé aquest tema...i amb els companys. Declarar les nostres debiltiats ens fa més forts i transmet una imatge de seguretat. Patiras més si segueixes amagant aquest aptiment. Veuras com els altres t'accepten si dius obertament que ho portes malament i que t'agradaria sentir-te respectada!!
Eli Aulet