Sóc dèbil
Hooola torno ser jo! 😂 el cas és que també volia comentar-vos una altra cosa. Em sento molt dèbil emocionalment,i no sé per què. Sóc una noia amb l'autoestima mooolt baixa, però quan dic molt vull dir moltíssim, cosa que em provoca molta inseguretat i por per afrontar certes coses... Tot m'afecta molt més que als altres, o així és com ho he notat jo. Per exemple, si en un comentari d'algú hi llegeixo algo (per molt amagat que estigui) que vagi contra a mi o sigui una miqueta despectiu (que molts cops no hi ha res de mi en aquests comentaris però jo em faig paranoies), doncs ja començo a donar-hi voltes i és com que tot trontolla. Hi ha moltes coses que em provoquen ansietat, que fan que tot s'esquerdi, que per a altres persones no és així.. és com que la meva vida s'aguanta d'un fil, i que si em passés qualsevol cosa, el fil es trencaria i la meva vida igual, és a dir que em veig capaç de patir una depressió o suicidar-me si em passa alguna cosa molt forta. L'altre dia una tieta meva va tenir un accident i no sabíem com estava, i fins que no vaig saber que estava bé vaig començar a treure conclusions i a fer-me paranoies dient que segurament estava morta, i n'estava quasi convençuda i no podia parar de plorar i ho vaig passar realment molt malament. En temes d'amor també sóc molt així, tinc moltíssima por..dels desenganys amorosos i simplement el concepte d'enamorament ja em fa respecte.. I coses així em passaran a la vida i no em veig capaç de superar-les perquè tot m'afecta... en definitiva que vull ser una persona forta però no puc i ho passo molt malament.. és normal?
Gràcies novament!!
InterPersonal

Hola kakbesha!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Et suggereixo que busquis aquells putns forts de la teva vida i plansa ctivitats erpsoens que et fan sentir bé. posa l'enfoc en el qeu va bé. En els moments que et sents relaxada!! Què fas en aquells moments de diferent? Fes-ho!!
Tots ens sentim dèbils en algunes temporades!! i esforçar-nosa mirar el canto positiu de la vida el que podem aprendre tot lo bo que aj tenim...ens ajuda a veure el que tenim, enlloc del tros de l¡ampolla buida!!!
Llegeix-te aquesta entrevsita d'aquest noi. Veuras tot el qeu es pot aprendre de les nsotres debilitats!
Disfruta del que va bé i a poc a poc vés fent passos per millorar el que falta.
Endavant
Eli Aulet