CARRERA PSICOLOGIA
Hola, tinc 15 anys i d'aquí poc hem de triar quines optatives volem fer per 4t, encaminades a graus o cap a batxillerat. Jo des de ven petita he tingut clar que vull ser psicòloga, però tinc un problema, i es que he sentit a parlar que per ser psicòloga has de tenir obligatòriament la carrera universitària i tinc clar que els meus pares no me la podran pagar de cap de les maneres degut a la nostra situació econòmica. Es veritat que existeixen beques i tal, però conec a molta gent que no en té suficient, ja que la universitat es bastant cara. Llavors les meves preguntes serien:
-Per ser psicòloga es obligatori tenir la carrera universitària?
-He sentit a parlar d'uns graus superiors especialitzats en psicologia a Barcelona, després de fer-los podria incorporar-me al món laboral com a psicòloga?
-Si no es així hi ha treballs vinculats amb la psicologia que no requereixin la universitat?
Moltes gràcies es increïble tot el que feu, si podeu responeu-me aviat, moltíssims petons!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Per ser psicòloga es obligatori tenir la carrera universitària?
Sí. És el mínim requisit per ser psicòleg.
No . És important tenir el grau. Podries fer treballs relacionats amb la psicologia.
-Si no es així hi ha treballs vinculats amb la psicologia que no requereixin la universitat? Si vinculats si, però exercir com a psicòleg no!
Psicologia no ÉS una carrera dificil. El dificil ÉS aprendre a ser bon psicòleg. PErò amb constÀncia i esforç tot s'aconsegueix.
Eli Aulet