no se que posar
Hola adolescents!!!!
la veritat esque jo sóc una amant de la xocolata i de vegades també de les patates de bossa la vritat la meva pregunta és: Com i Què puc fer per evitar menjar axio perqué es perjudicial per a la salut.
Dintre d'aixó também m'agradaria saber si la xocolata amb llet engreixa molt???
Moltes Gràcies!!! Petons
PD: Per les faltes
Laura Medrano

Hola!!
La xocolata i les patates de bossa és cert que estan a la part de dalt de tot de la piràmide alimentària i que per tant són aliments que hem de menjar de forma ocasional. Què vol dir això? Doncs que n'hem de menjar entre una i dues vegades a la setmana. Però fixa't, no diu enlloc que siguin aliments prohibits!!
No has d'intentar evitar menjar aquests dos aliments (i menys encara si t'encanten), sinó que es tracta de que en mengis menys sovint.
Pel que fa a la xocolata amb llet, si que engreixa més que la xocolata negra, perquè té més sucres i manteca de cacao.
Per tant, no has d'evitar aquests aliments, simplement moderar-ne el consum i no menjar-ne cada dia. Una forma d'aconseguir-ho és no tenint-los a l'abast ja que no són gaire saludables: pots dir-li a la mare que no en compri tanta quantitat i que si s'acaba el que hi ha a casa, fins al cap de 10 dies no en torni a comprar, així t'ajudarà a regular-te amb el consum d'aquests aliments.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Laura Medrano