Em van deixar i vull recuperar-ho
La meva parella em va deixar i vull recuperar-la. Porto dies pensant des de que em va deixar i ell es va liar amb una, però no m'importa pas això ja que no estàvem junts quan ho va fer, i no m'interessa el que fa quan no som res. Llavors he pensat en fer-li algun detall per fer que es doni comte de que estic aquí per ell i vull tornar a estar com abans. Cada matí penso en lo feliç que era quan estava amb ell, en el suport que causava en mí..
He demanat opinions a companys per fer el detall o no, i tothom diu que sí. Creus què hauria d'arriscar-me? La veritat es que no tinc por a arriscar-me, només a que ell li molesti el que pugui fer. Cada vegada que penso de no fer-ho, penso en el passaria si ho fes, i en el dubte que tindria. Porto molts dies així i no sé què fer..
Gràcies per ajudar-me!!!!! Petons
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que estiguis baixa d'ànims..i vulguis recuperar-lo..És el que un sent quan el deixen...
De totes maneres, creus que se't posaria bé fer tantes coses per aconseguir-lo? Potser veure si et troba a faltar és la millor eina...Però depèn, perquè si ell ho va deixar molt clar que no vol segur la relació doncs costa però ho hauràs d'anar acceptant...
És dur, sí! I entenc que no vols que sigui així però anar al darrera a algu que ens ha deixat ens pot fer sentir més desvalorats...
T'has de donar un temps abans de decidir què fer..Escriu una carta cada dia de com et sents...Cada dia estaràs una mica millor i veuràs com a poc a poc aprens d'aquesta situació i se t'obren noves experiències!
Eli Aulet