Inseguretats
Estic d' royo amb un noi i m'agrada moltíssim, crec que estic enxampada . Quan estem en persona , els dos estem molt a gust i ens acariciem i de tot, ens comportem com nuvis. Parlem de coses de futur i de tot, però després pel whatsapp passa de la meva cara totalment . A vegades em parla molt afectuós, i altres insípid o no em contesta . Vull arribar a tenir una relació amb ell, però tinc por perquè fa poc ho va deixar amb la núvia i igual vol llibertat . Jo crec que tot és fruit de les meves inseguretats i ratllades mentals. Però em podries donar un consejito de com podria reaccionar ? Moltes gràcies adolescents.
InterPersonal

Hola gatita!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Docns entenc que estiguis una mica ratllada...et falta informació.
Tots aquests dubtes que tens els hi hauries de plantejar a ell. Estarà bé clarificar què voleu cadascú, perquè aixi t'evitaràs mal rotllos i patiments si e´s que no voleu el mateix i ell ara vol llibertat.
Si ara no vol cap relació hi té tot el dret. Haurà d'acceptar-ho perquè no hi haurà res a fer! Si et poses en una relació en la que no voleu el mateix o et segueixes liant amb ell i ell no sent el mateix...com creus que et sentiras??
Les relacions han de començar amb una decisió per part dels 2...si ell no està convençut no funcionarà.
Parla amb ell i axii sabras què et convé!
Endavant!
Eli Aulet