No sé qué fer...
Ajuda!! Aquest estiu vaig començar a parlar amb un noi i em va començar a tirar la canya i jo li vaig seguir el joc. La qüestió és que vam estar així un mes fins que la cosa es va començar a escalfar una mica. Vam començar a enviar-nos missatges pujadets de to fins que un dia vam quedar i ens vam liar, però vam acabar gairebé fent-ho (follar). Després, no em parlat molt perquè ell no m'obre i jo no vull perseguir-lo, i l'altre dia, em va obrir i vam tornar a parlar així normal i ell em va acabar dient que jo li agradava. Jo no sé qué fer perquè estic pilladíssima d'ell i també li vaig dir que m'agradava però no he tornat a saber res més d'ell i no sé què fer!! Ajuda!!
InterPersonal

Hola Anna...sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal. Potser per aclarir-vos, tots dos, seria bo que us tornéssiu a veure i poder parlar una mica del tema...o quedar per fer alguna cosa junts i així us coneixeu una mica més. Està bé comunicar-se a través de watssapp o altres, però si tens ganes de conèixer més bé a una altra persona i saber si realment t'agrada, has de fer el pas de veure't i relacionar-t'hi. Pot ser que després de l'apassionada trobada en la que vàreu tenir relacions sexuals com expliques, ell hagi quedat una mica tallat i no sàpiga massa què dir i potser tu tampoc, perquè no us coneixeu. Si quedeu de tant en tant us coneixereu més en tots els sentits i també podràs saber si realment estàs tant pilladíssima o només va ser una "escalfada" mútua, cosa que també està bé. Has de provar-ho per sortir de dubtes!
Espero que et vagi molt bé i t'agreixo la teva confiança Anna. Una abraçada.
Assumpta
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa