Ja no se ni que pensar...
Hola adolescents!,
sóc un noi de 15 anys, i em considero gay. Dic que em considero perquè, realment tinc un greu embolic al meu cap. Feia ja un temps que tenia assumida la meva sexualitat, ja havia sortit de l’armari amb la meva família i alguns amics... Tot m’anava genial fins que el meu gran amor, del noi que estava bojament enamorat, es va aprofitar de mi sexualment i em va fer molt mal.
D’aquí pocs mesos ja farà un any des de “l’incident”, on m’han agradat un parell d’amics del institut, però durant aquest període, el meu ex gran amor m’ha fet sentir molt malament, m’ha ridiculitzat i m’he acabat enfonsant. Tot això amb un període de temps molt curt. També s’han afegit comentaris homòfobs d’alguns companys meus de curs, i per si fos poc, un dels que considerava amic meu, al descobrir la meva sexualitat ha volgut mantenir relacions sexuals amb mi contra la meva voluntat. Després de varis intents de fer-li veure que jo no sento el mateix, he decidit tallar en sec la relació.
Sento que l’embolic s’està fent cada cop més gran. Que he perdut l’alegria que tenia anys enrere... Noto que parlo molt agressivament i a la defensiva amb els meus pares, com si els hi hagués perdut el respecte, i... estic començant a dubtar de la meva sexualitat.
Considero que vosaltres podríeu aconsellar-me que fer per evitar aquest malestar que tinc actualment, i com afrontar el dia a dia amb els problemes que tinc.
Gràcies!!! <3
InterPersonal

Hola Jroja!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc com et sents...Han passat un seguit d'incidents que t'han decepcionat moltíssim....Se que ara sents poca confiança en els altres i amb tu mateix...però les coses es tornaran a posar a lloc!!!
Cal començar a fer neteja de la gent que no et fa sentir còmode, respectat...Es tracta d'aprendre a protegir-se allunyan-se d'aquelles persones que no ens aporten res positiu. No ens convenen!! Per tant...la lliçó a aprendre de tot això, més que enfonsar-te és a protegir-te!!
no has de posar en dubte la teva sexualitat, simplement fer neteja de personal.
Estigues un temps sol, fes dieta de relacions!! Aixi paeixes el que t'ha passat. Escriu durant 15 dies mínim 20 mintus cada dia com et sents, i despedeix-te en aquest text de les coses que ja no vols!!!! T'aniRÀ BÉ..
Pensa què has après de tot això i què et podria fer tornar enrera..A aprtir d'aqui treu conclusions i a seguir!!
Estigues distret, fes activitats que t'agradin!! Aixi retrobaras el bon rotllo!
Eli Aulet