Pèrdua de contacte
Hola, (no vull dir cap dada específica meva), però sóc de Barcelona i aquestes vacances d'estiu, com cada any, vaig anar al poble del meu avi que està en Zamora i un noi que em van presentar unes amigues meves (tot i que em van acabar ignorant bastant perquè no tenia mòbil ni cap xarxa social, que els meus pares no em deixen). El cas és que ell (de 15 anys) em va dir: "Alguna vegada algú t'ha dit que ets preciosa) i semblava que ho digués sincerament, jo em vaig quedar força tallada i tant sols li vaig dir gràcies, tot i que potser li havia pogut dir alguna cosa més, perquè era tant dolç... DE vegades anàvem junts i amb altres amics/es passejant pel poble i anant al llac que hi ha a la vora, ens fèiem fotos junts, anava als partits que feia de futbol a animar-lo... Però un dia tot de sobte les meves "amigues" em van començar a ignorar encara més i em van dir que marxés, que era una "pringada" i que no els hi queia gens bé. Com que m'ho van dir així vaig marxar, sense poder-li dir res més a aquell noi tant simpàtic, que crec que m'agrada, ja que des de l'agost que no deixo de pensar amb ell.
El problema es que com no tinc cap xarxa social per a poder-me comunicar amb ell no sé com poder coneixe'l millor i saber si realment ens agradem mútuament. No puc esperar a l'estiu vinent...
Que em recomaneu que faci?
InterPersonal

Hola Anonimamgp! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació intenta intenta pensar si podries recordar la direcció de casa seva, o recuperar el contacte amb alguna d'aquelles amigues via correr postal o telèfon, etc. Si no tens xarxes socials pots mirar d'utilitzar mètodes tradicionals. De totes maneres, si l'alternativa és esperar a l'estiu, intenta viure centrada amb el teu dia a dia, amb el que també passa a Barcelona. Aprofita també el dia a dia per coneixa el que tu vols, com ho vols, on ho vols, què podria funcionar fàcilment, etc. Fer-se la idea del que volem en quan a relacions i a la nostre vida en general , ajuda a estar més segurs de nosaltres mateixos. Endavant!