beure urgenttiiiisssim
Hola
us escric perque vull que em respongueu un dubte, l'altre dia a carnaval vaig beure molt i vaig acabar a l'hospital, vaig tenir un principi de coma etílic, i des de llavors quan amb moc em marejo molt i em torno blanca, aixo del beure ja fa una setmana i 2 dies creieu que aixó del mareig es per el que em va passar o pot ser d'un altre cosa?.
Un altre questió que farieu perquè els pares tornessin agafar confiança amb mi i no em tractin d'addicta a l'alcohol ? algun consell.
Moltes gracies
Laura Medrano

Hola mimicrack!
Sento dir-te que pel que ens expliques, segurament et costarà que els pares tornin a confiar en tu pel que fa al sortir de festa i a l'alcohol...
Si vas acabar a l'hospital amb un inici de coma etílic significa que vas beure moooolt més del compte, segurament de forma descontrolada. Això que t'ha passat és bastant greu i pot tenir conseqüències per a la teva salut, per tant és molt normal que els pares estiguin espantats i que ara els hi costi tornar a confiar amb tu. Els hi hauràs de donar temps i demostrar una i una altra vegada que saps sortir sense beure en excés, en definitiva, que et saps controlar.
No se si t'hauran castigat sense sortir o no, però es tracta de que a partir d'ara cada cop que hi hagi una festa que no beguis o si ho fas, com a màxim una copa. Si ells detecten que has après la lliçó i que saps sortir d'una forma responsable, poc a poc recuperaran la confiança en tu, però els hi hauràs de donar temps.
Pel que fa a quan dius que ara al moure't et mareges, pot ser per diverses coses. No podem dir-te a ciència certa si és per culpa de l'excés d'alcohol. Potser és que encara arrossegues desajusts al teu cos per culpa d'aquella nit, però potser també és per un problema de tensió o pressió arterial. Si veus que això et segueix passant, aneu al metge a fer una revisió.
Gràcies per escriure'ns!
Laura Medrano