greus problemes de Dislèxia
no se qui escriure ni se que fer, estic fent 2n de batx i porto tota la vida tinguent gresus problemes amb la Dislèxia, i ja no se que fer amb la meva vida, podto des de sempre anant amb ajuts externs per a poder suparar els cursus sense masses dificultats (tot i que sempre n'he tingut mes que l'altre gent) pero es qe he arribat a un punt que crec que el millor per a mi sera deixar el battx.
m'estic auto corregint uns exercicis de françes que si els aprovava tenia el 1r aprovat peró els tinc suspesos i l'opció de la meva profe ha sigut que tots els que estan malament mels corregeixi peró basicament els errors son lletres d'amés o de menys, frases inacabaes, paraules saparades que enteoria van juntes i tots els altres errors causats per a Dislèxia.
Aquesta profe em te des de l'eso i sap que tinc aquesta "malaltia" peró igualment....
sisplau diguem que puc fer ja vai decidir pertir-me el segon peró igualment em supera.
e parlat amb molta gent per a tal que m'ajudessin peró lunic que em diuen es que no m'hi esforço el suficioent o que si m'hi fixo segur que no fai tants erros
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs jo crec que si que t'hi esforces! Sinó no transmetries aquesta preocupació!!!
Podem veure què millorar. Jo et recomanaria que parlis amb un especialista en trastorns d'aprenentatge. En algun centre de psicologia infantil i juvenil de la teva zona trobaras aquests professionals. Allà podeu fer una primera xerrada per assessorar-te i llavors decidir amb els pares si podrieu fer un parell de dies a la setmana de reeducacions psicopedagogiques i treballar tècniques que et puguin ajudar.
Necessites unes pautes clara i trobar el teu ritme de treball. La dislexia t'interfereix per una banda però et pot ajudar a guanyar altres habilitats: constancia, organització, paciència...eines molt importants epr aconseguir els teus objectius!!
Vés fent i ja veuras on arribes! Molta força i energia! Estaras satisfeta del que vas aconseguint!
Endavant!
Eli Aulet