Tots creuen que no serveixo (necessito que algú m'escolti)
Per començar, el meu principal problema sóc jo mateixa.
Mai he sigut bona en els estudis, però en entrar a l'institut tot va anar de malament en pitjor. He demanat múltiples vegades ajuda per millorar en aquest aspecte, però el meu germà gran mai està a casa per ajudar-me i els meus pares estan massa ocupats amb els seus treballs.
Les notes no em preocuparien si no anessin lligades amb la professió a la que em vull dedicar, ja que es necessita una nota molt alta.
I aquest es el problema, que tothom sap que les notes que hauria de treure, i les que trec no coincideixen. No em veuen capaç d'afrontar aquestes barreres per estudiar el que m'agrada.
Els familiars i pares d'amics diuen que s'hem donen millor altres coses, i que hauria que dedicar-me a elles, però no entenen que no és el que més m'agrada. Que m'he proposat un objectiu des de fa anys i el penso complir.
Ningú m'escolta, encara que cridi. Per això torno a recórrer a vosaltres, com totes les vegades que he estat malament, encara que mai he rebut una resposta per part vostre.
Ajuda.
InterPersonal

Hola katte!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs et felicito per la força que transmets en el mail! Es clar que sí! si tens un objectiu a esforçar-te i lluitar-hi!!!
Anem a veure...dius que necessites ajuda i no te la donen...Potser hauries de intentar trobar altres alternatives d 'ajuda. Si aquestes
no funcionen n'apareixeran d'altres. Pots intentar negociar amb els pares si pots buscar algu que et faci classes particulars,
mirar videos de tècniques d'estudi per internet, etc...Sobretot, sobretot, jo parlaria amb els professsors. Ells tenen prou informació epr assessorar-te i donar-te un cop de mà. Si ells saben com et sents davant d'aquesta situació i del teu esperit de lluita et donaran un cop de mà.
Busca a gent que t'animi per anar-ho aconseguint, ves fent...Tens temps per endavant i tot i que els camins que realment ens
importen tenen obstacles segueix endavant! Sigui quan sigui, caminant a poc a poc hi arribaras!!! I si alguna cosa pel camí realment et fa pensar qeu has de canviar d'objectiu ja ho veuras! Si ara hi creus endavant!!
Eli Aulet